MANIKŰR MŰKÖRÖM

A lakk zselé leoldása

Posted on: 2011. június 25.

Hogyan távolítsuk el a gel lac-ot?
 

Habár a zselés lakk forgalmazók leoldhatónak reklámozzák a lakk zselét, én ezt “enyhe túlzásnak” nevezném. 🙂

A leoldhatóságról azt gondoltam, hogy beáztatom, vagy becsomagolom – az utóbbi megoldás humánusabb – a lakk zselés körmöket az oldószerbe, és azok maguktól leválnak a természetes köröm felületéről, de ez nem ilyen egyszerűen működik.

Saját és hallomásból szerzett tapasztalataim alapján a gyakorlatban a leoldás menete a következő:

  1. A körmökön lévő felső (clear) réteget bufferrel vagy finom reszelővel átreszelem.
  2. A körmöket oldószerbe (aceton) áztatom vagy becsomagolom.
  3. Az oldószer csak fellazítja a lakk zselét, ezért azt le kell tolni (szerintem inkább kaparni) a körmök felületéről.
  4. A körmökön maradt zselés lakk maradékot finom reszelővel vagy bufferrel eltávolítani, ami valójában már az újra lakkozás első lépése is egyben.

Elképzelhető azonban – én még soha nem próbáltam  -, hogy ha 10-15 percnél tovább áztatjuk, akkor valóban leoldódik a lakk zselé, de sem vendégeimnek, sem nekem nincs ideje/időm órákig áztatgatni a körmöket. Hozzátenném, hogy szerintem egészségtelen is az acetonba néhány percnél tovább való áztatás.

Véleményem szerint, sokkal egyszerűbb – valamint időt  spórolunk vendégeinknek és magunknak -, ha finom reszelővel távolítjuk el a zselés lakkot a köröm felületéről, ezzel egyben előkészítve a körmöket az új lakkozásra.

2 hozzászólás to "A lakk zselé leoldása"

Köszönöm a mindenre kiterjedő információt!

Örülök, ha segíthettem. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

KörömVarázsLak


Női-férfi manikűr, japán manikűr, műkörömépítés, körömerősítés, zselés lakkozás, szépészeti pedikűr, spa-pedikűr, pedizselé, ékszerkészítés műköröm alapanyagokból Budapesten a IX. kerületben a Klinikáktól 1 percre. Szeretettel várlak üzletemben.

Bejelentkezés: 06 20 353 1312

Hirdetés

Kalocsai hímzett topok

Kalocsai hímzett nyári újdonságok, akciók!

Archívum

qr-kod

Statisztika

  • 2,116,988 látogató
