MANIKŰR MŰKÖRÖM

Gel lac & uv top coat

Posted on: 2011. július 4.

Nem is tudom melyik megdöbbentőbb, ha egy körömkozmetikus “szakember” hozzá nem értésből, vagy pofátlanságból adja el zselés lakkozásnak a hagyományos lakkozást, uv top coat-tal fedve. 😦 Helyszín Gyulán egy Wellness Szálloda szépségszalonja.

Egyik kedves vendégem, aki néhány hete zselés lakkozáson járt nálam, nyaralása alatt arra gondolt, felfrissíti a körmein lévő – már igencsak lenőtt – francia lakk zseléjét, és betért az említett körömkuckóba.

Aztán ahogy hazaért, megkeresett, hogy szörnyű állapotban vannak a körmei, lepattogzott, lekopott róla a Gyulán felrakott “zselés lakk”. Sajnálom, hogy elfelejtettem lefotózni, de siettem, mert csúszásban voltam. Így csak az új körmeit sikerült lencsevégre kapnom.

Francia zselés lakkozás akrillal díszítve

Mónika elmondása alapján, a “kolléganő” egy kicsit megreszelgette az előzőleg felrakott valódi lakk zselét (amit még én raktam fel), majd hagyományos lakkból kialakította a francia fehér véget, majd ráhúzott egy clear (átlátszó) gel lac-ot, amelyről – még mielőtt meggyőződhettem volna is – láttam, hogy nem lakk zselé, ugyanis nem fénylett olyan szépen, mint a tényleges zselés lakk. Végleg pedig akkor bukott meg az egész zselés lakk történet, amikor lakk-lemosóval simán lemostam az egész cuccot Mónika körmeiről. 🙂

Hozzászólás

KörömVarázsLak


Figyelem! Vidékre költözés miatt az üzlet megszűnt.

Női-férfi manikűr, japán manikűr, műkörömépítés, körömerősítés, zselés lakkozás, szépészeti pedikűr, spa-pedikűr, pedizselé, ékszerkészítés műköröm alapanyagokból Budapesten a IX. kerületben a Klinikáktól 1 percre. Szeretettel várlak üzletemben.

Hirdetés

Kalocsai hímzett topok

Kalocsai hímzett nyári újdonságok, akciók!

Archívum

qr-kod

Statisztika

  • 2 423 680 látogató